close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

מצעים למיטה וחצי - כל התורה כולה

מערכת שורשיג טבת, תשפא28/12/2020

רבים בטוחים שבחירה של מצעים היא פשוטה ומאוד אינטואטיבית. יחד עם זאת, לא פעם יצא שקנינו מצעים והתאכזבנו מהם מאוד...

תגיות:
צילום: unsplash

אין כמו להגיע בסוף יום עבודה או יום לימודים ארוך, לעשות מקלחת חמה ונעימה, לאכול ארוחת ערב, ולהכנס למטה המפנקת שמאובזרת במצעים ריחניים ונעימים שיגרמו לכם לא לרצות לצאת מהמיטה עד הבוקר שלמחרת. חלק מתחושת החמימות של המיטה מקורה בבחירת מצעים איכותיים ונעימים. אם אתם נוהגים לישון על מיטה וחצי, הרכבנו בעבורכם את המדריך המלא לבחירה של מצעים ושמירה עליהם לאורך זמן, בואו לקרוא.

טעויות נפוצות בבחירה של מצעים

רבים בטוחים שבחירה של מצעים היא פשוטה ומאוד אינטואטיבית. יחד עם זאת, לא פעם יצא שקנינו מצעים והתאכזבנו מהם מאוד.

הבד לא נעים, הם מתבלים אחרי כביסה אחת, או שפשוט לא מתאימים לנו לחדר. הנה לכם כמה טיפים שיסייעו לכם בבחירה נכונה.

-     כאשר מדובר במצעים למיטה וחצי, הגודל כן קובע. חשוב מאוד לבדוק כי קניתם את המצעים במידה המתאימה. מצעים למיטת יחיד יהיו קטנים מידי לגודל המיטה, ואילו מצעים שמתאימים למיטה זוגית יהיו גדולים מידי, יפלו במהלך הלילה, ולא יהיה נוח לישון בהם. הגודל המתאים יתן לכם את החמימות והנוחות שעליה אתם חולמים בלילה.

-     אין כמו לבחור מצעים שיתאימו לעיצוב הכולל של החדר השינה, לגוונים ולאווירה. המצעים יכולים להשלים את העיצוב, ולהשתלב בצורה נעימה בחדר השינה כולו. הקפידו לבחור מצעים בגוונים נעימים ורגועים כמו: תכלת, סגול, אפור, לבן, שמנת וכו׳, שישרו אווירה נעימה ונוחה לקראת השינה.

-     איכות הבד וסוג הבד הם הפרמטר השלישי החשוב בבחירה של מצעים למיטה וחצי. חשוב מאוד לבחור מצעים שהבד שלהם נעים ונוח לכם, שלא יגרד, יעקוץ או יפריע לשנתכם. בד כותנה איכותי יאפשר כביסות רבות מבלי לפגום באיכות המצעים, ויבטיח לכם קניה שתשמש אתכם לאורך זמן.

רכשתם מצעים למיטה וחצי, כך תשמרו עליהם ביעילות

אז אחרי שלמדנו מה חשוב לבדוק לפני שאתם רוכשים מצעים למיטה וחצי, כעת נשאיר אתכם כאן עם כמה טיפים חשובים שיאפשרו לכם לשמור על המצעים שלכם לאורך זמן.

-     תמיד תמיד הקפידו לקרוא את הוראות הכביסה, ולכבס בהתאם על פי ההוראות הרשומות על התוית. על מנת לשמור על הצבע של המצעים עצמם תוכלו לכבס בחומרים מיוחדים המיועדים לכביסה במים פושרים, וכמובן הפרידו מצעים כהים מבהירים, על מנת למנוע מהבד הכהה לדהות על הבהיר ולהרוס לכם את הצבע.

-     לאחר הכביסה מומלץ לייבש את המצעים באופן מיידי. שיטת הייבוש הטובה ביותר היא באמצעות תלייה. מדוברבטיפול העדין ביותר לסיבים של הבד, מה שיאפשרלמצעים לשמור על מראה טוב לאורך זמן. רוב הבדים עשויים לדהות בחשיפה ממושכת לשמש, לכן ברגע שהמצעים שלכם מתייבשים, הקפידו לקפל אותם ולהכניס פנימה.

-     אם בא לכם מיטה מסודרת פיקס ממש כמו בבתי מלון, תוכלו לגהץ את המצעים שלכם מיד לאחר הייבוש, ולפני השימוש. בעת הגיהוץ הקפידו לגהץ על הצד שאינו מכיל רקמה, חרוזים, קטיפה וכו׳, וכמובן מומלץ לוודא שהבד של מצעים למיטה וחצי אותם רכשתם, יהיה עמיד בתהליך הגיהוץ.

הוסף תגובה
צילום: unsplash
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה